Maar dan heb je ook wat / But then you have something

Ik had supergave nieuwe tweedehands schoenen gekocht, bleek met het aantrekken van de veters echt al het plastic af te breken, echt zo balen. dus ik vond dat ik daar wat aan moest doen en toen heb ik een hele middag, een bloedende vinger en 3 gebroken naalden me helemaal kapot gewerkt, maar ze zijn nu zo gaaf geworden!

Onooo My new second hand shoes were broken! But now I’ve made them like NEWW!!

20160316_172224-blog20160317_221014.blog

Leave a Reply

