Nieuwe ventilator/ New Ventilator

O neeee, mijn mooie vintage ventilator gejat!!! Ik had hem aan mijn buurman geleend en hij had hem voor mijn voordeur gezet, maar niet wetende dat ik een dag weg was en dat op de gallerij gewoon alles gejat wordt. Maar ik mocht een nieuwe van hem kopen:) Maarja vind maar eens een betaalbare vintage ventilator met dit weer. Dus ik heb gewoon maar een zwarte gekocht en hem gepimpt! ik vind hem bijna nog cooler als mijn vorige 😀

O noooo, my beautiful vintage ventilator is stolen!! I lent it to my neighbor, but he had put him on my front door, but he did not know I was a day away, and he did not know that everything will always be snatched at the gallery. But in this weather it’s difficult to buy an affordable vintage ventilator. So I Buy a new black one and I’ve pimped him! And I find it almost more beautiful than my past one 😀

 

20160723_154808-blog

Leave a Reply

